Klachtenprocedure:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals die ervaren is.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@Qverde.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Toch vragen wij u vriendelijk om de klacht via de e-mail of reguliere post aan de afdeling klantcontact door te geven.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
QVerde Italian Car Parts
Gildeweg 8
2632 BA Nootdorp
E-Mail : info@qverde.nl
Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.